Akbank Müşteri Hizmetleri (Hızlı Bağlanma)

26 Haziran 2013 Çarşamba

Akbank Müşteri Hizmetleri Numarası:  444 25 25  veya 0850 222 2525 nolu telefonu aradınız. Akbank Müşteri temsilcisi açmıyor mu? Cevap vermiyor mu? O halde operatöre bağlanmak için güncel yöntemi açıklıyoruz.
Akbank Müşteri Hizmetleri Direk Bağlanmak istiyorsanız denenmiş ve en hızlı bağlanma, yöntemi ister çalışma saatleri, ister gece olsun işliyor. Fakat gece aradığınızda çok daha kısa sürede bağlanıyor.
444 00 72 nolu telefondan hiçbir tuşa basmadan direkt Müşteri Hizmetlerine bağlanabilirsiniz. Onun haricinde;
Akbank Müşteri Hizmetleri Direk Bağlanma için 444 25 25 nolu telefonunu aradıktan sonra,
2 tuşuna basın ve TC Kimlik numaranızı girin. Arkasından Neo kart şifrenizi girin.
Sistem, Adınızı söyledikten sonra, hemen 9 tuşuna basın.
Müşteri temsilcisine ulaşmak için arka arkaya : 1-2-0 tuşlarına bastığınızda Müsteri Temsilcisi karşınıza çıkacaktır.

4 yorum

  1. çok saolun çok işime yaradı delircektim nerdeyse hemen bağlandım

    YanıtlaSil
  2. işinize yaradıysa ne mutlu biz teşekkür ederiz

    YanıtlaSil
  3. çok teşekkürler arkadaşlar iyiki varsınız

    YanıtlaSil
  4. selam, ben üç hafta önce hasap açtım ama şimdiye kadar benim kartım gelmemiş bu nasıl olacal acaba.

    YanıtlaSil