Süperonline Müşteri Hizmetleri (Direk Bağlan)

Superonline müşteri temsilcisine aşağıdaki numaradan hızlı bir şekilde bağlanabilirsiniz


Bireysel Müşterilerimiz;
0850 222 0 222 numaralı Bireysel Çağrı Merkezi, hizmet@superonline.net mail adresi ve webform üzerinden,


Kurumsal müşterilerimiz ;
0850 222 1 222 numaralı Kurumsal Çağrı Merkezi, musterihatti@superonline.net mail adresi ve webform üzerinden şikayetlerini iletilebilirler. Turkcell Superonline şikayetlerin iletilebilmesi için ilgili kanallarda gerekli altyapıyı kurmuştur ve sürekli geliştirmektedir. 

Yorum Gönder

7 Yorumlar

  1. Faturami odedigim halde odenmemis gozukuyor.yardimci olursaniz memnun olurum

    YanıtlaSil
  2. Merhaba ben pendik güzel yalı mah esnafim mavi gayrimenkul erkan demir süper on-line firması tarafından ciddi sıkıntılar yaşıyoruz ve bu konuda bütün esnaf arkadaşlarımız çok muzdarip 12 gündür internetim yok 13 tane elemanım boşta ve her gün geleceklerini söyleyip kesinlikle hoc bir dönüşleri yok bu milleti madur etmektir sizlerden destek bekliyoruz saygılar
    Iyi calismalar Canımızı o kadar yaktılar ki artık siz umudumuzsunuz
    Bütün kanallara da yazıyorum lütfen dikkate alınız ciddi şekilde mağduriyet söz konusu

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. Mail adreslerini güncelleyin lütfen

    YanıtlaSil
  5. MUVAFFAK NURETTİN ERDOĞAN ELEMANLARINIZ TARAFINDAN ARANDIM İNTERNETİNİZİN YAVAŞLADIĞINI GÖRDÜK SİZİ SÜPERONLINE TAŞIYALIM DEDİLER ARADAKİ FARK TARAFIMIZDAN ÖDENECEK DENDİ VODAFON BENDEN TAHÜT BEDELİNİ İSTİYOR BUGÜN ARADIĞIM MÜŞTERİ HİZMETLERİNDEKİ ŞAHIS SADECE 120 TL ÖDERİZ GERİSİ SİZİN DEDİ BU NEDEMEK OLUYOR BUNUN İLE İLGİLİ BİRİ BANA BİR AÇIKLAMA YAPMASINI İSTİYORUM.

    YanıtlaSil
  6. BUGÜNKİ ELEMANINIZ DALGA GEÇER GİBİ SİZİ KİM ARADI NEZAMAN ARADI SORULARINI SORUYOR BENİ ÇOK KİŞİ ARADI DEFALARCA HANGİ BİRİNİ AKLIMDA TUTUYIM YADA BU BİLİNÇLİ BİR OYUNMU OYSA TÜM KONUŞMALAR KAYIT ALTINDA NASIL BULUNMUYOR BENİMLE KONUŞAN.

    YanıtlaSil
  7. mrb. sen yaklaşık 1 yıldır superonline müşterisiyim. ilk günler internetim güzeldi. fakat yaklaşık 3 aydır hiç bir hizmet alamiyorum. internet hızım yavaş olduğu gibi bir de sürekli kopmalar yaşıyorum. günde en az 15-20 kez kopuyor. hiç bir hizmet alamıyorum. müşteri temsilcisiyle görüşüyorum. arıza kaydı açıyoruz diyorlar bi ses yok. alan ekibi geliyor fakat onlar da bişey yapamıyorlar. anlıcanız boşuna para veriyorum. kapatmak istediğimde de 646 tl bana taahhüt bozma ücreti çıkarıyorlar. bu nedir ya. ya hizmet verin ya da benim üyeliğimi iptal edin.

    YanıtlaSil